woensdag 4 juni 2014

Tilda with Maggie the monkey

Hallo allemaal,

Zo daar ben ik dan weer met een creatie !!
Deze keer een papieren tasje die ik gepimpt heb met papier uit het paperpad van Maja design "Vintage Autumn Basics"en het stempel / afdrukje is van het Magnolia Collectie " Animals of the year 2014"en deze heet "Tilda with maggie the monkey".
Ingekleurd met de volgende copic sketch markers : E00-E01-E02-E13-E15-E50-E51-E53-E70-E71-E74-B91-B93-B95.
Ik heb diverse stansen gebruikt op deze tasje: het hekje en tag zijn van Magnolia, het lantaarntje is van Marianne Design, de ovale bewerkte vorm is een stans van Joy.

Verder heb ik nog gebruikt: plakparels,wit kant, bruin katoenen band, roosjes lint van Marianne Design, vlinders van Unique, en diverse bloemen.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden...deze tasje !!
Bedankt voor het kijken, en jullie reacties...tot de volgende keer .
Groetjes, Vera